Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2009 01:24 - химн, но не при жертвоприношение
Автор: sehera Категория: Други   
Прочетен: 2133 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 30.06.2009 01:33


по повод твърдението на една, която попита, видите ли колко струва славата?
и нарои резултати от аутопсията..
после в медиите започнаха да се сипят и признания от блога на онова момче, което обвини джексън в педофилия..
та ето и моя отговор..

--------
знаеш ли колко ме интересува, какво ще се изпише последствие, и какво точно ще се твърди..
дори и да приемем, че това момче, лъже в момента, а не тогава, отново никак не ме интересува..
и знаеш ли защо?
защото няма да използвам никакво лукавство на старите лицемери, за да оправдавам защо, смятам за значимо, това което направи джексън през седемдесетте, и осемдесетте, пък дори и след това..
не ми е нужно да кажа, той е гений, но преди това, моля, да е оправдан..
защо си мислим, че беше лесно да се разпадне пред нас...публиката..
ами не се ли потули съдбата на гениални преди него, за да не бъдат опетнени..
потули се, защото те бяха продукт, който трябваше да остане такъв, какъвто беше измислен..
такава беше и тяхната смърт..
докато джексън е поп, тоест, реален, което значеше, че трябваше да се срути и реално..
а как става това..
да разбие на късове себе си..реално!
забележи думата реално!
защо си мислим че това е лесно..
поп културата е проекция на реалното..реалното на реалното прим..
ако липсва дори реалност в падението, това няма да е никакъв поп..
онова голямо изригване на сцена, пред милиони, ето това е разбиване, разкъсване на милиони парчета..това е поп културата
за това са иска смелост...
сега, не твърдя, че той си е давал сметка, и е следвал свой път..осъзнат
мисля, че всички неща, които се случват в полето на духа, а оттам и в кулурата, стават неосъзнато..в съня..
но пък на кои се пада тази чест?
на дръзнали!!
ако и да ми говорите че бил плах, дете..и проч..
допускаме, че е изнемощяла, безумна душа, която поради свояа вечна самотност, се оставя на другите да бъде разкъсан..
въобще не ме интересува дали е бил педофил, морфинист, луд..
гениалните, както казва един умен тук във форума, винаги са пътували в бъдещето със своите девиации..
и ще ти кажа, че не гледам с отвращение..каквито и да са
а разбирам..
дори приемам..
защо
защо
защото мисля, че знам на какво е следствие прегрешилата и износена душа..
баси, дори не знам защо пиша това..
защо!
защото не ми се иска разни самозвани да застават до бог и да си мислят, че се кискат редом с него..
и да се пита риторично, какво струва славата...?
кой нормален го интересува прасковения мъх по главата на джексън, бе..?
хич не ме интересува, дали изнуреният гений е разкъсал гръкляна на баща си или майка си..и после ги е изял...
ако го е направил, добре..
ако не го е, пак добре..
ако за нещо съм следяла личния живот на твореца, независимо дали става въпрос за майкъл, или някой друг..
то затова трябва паралелно да четеш, слушаш, гледаш
и да четеш биография, или автобиография, за да осъзнаеш и дадеш сметка за много неща, защо е така..защо прави това, поза ли е, травма ли е, кво е..затова като се чете една книга, редом с нея се купува и биография, правят се справки за писателя..
не, не изпитвам съчувствие, или добронамереност към звездата, не ми е идол..
моля да ме разберете правилно..
както една тъпа твърди...
не е това..
би било много елементарно...
педофил, наркоман, свършен, психо..
за мен това няма никакво значение..
просто се прекланям и признавам таланта, който промени дори и чрез лудост, собсвената ни представа за самите нас.. изнисе пред нас спектакъл за това, какво е явлението поп култура, защо именно в щатите тогава, а не например в англия, германия..защо в момента, когато майкъл беше най големия чук в лагера на източния блок, това последствие не е зачетено, и въобще,..толкова много неща следват за размисъл..а не за тъпоумни клишета.."славата колко би струвала?..."
в другия форум написах, че е вероятно за тези големи, славата да не струва нищо, да си дават сметка, че това, което правят не струва нищо, и че това няма с нищо да промени нещата и най-важното, самите тях.....дори все повече мисля, че е така..и оттам да следват още неща, за които човек смъртен, рядко е подготвен..
--
а какво значи това, не искам да пиша..
то е ясно за всеки, който прави връзка между най-дребното с най-голямото, славното..
цена на славата?
по дяволите, дългата, самата редица от мултиплициране, каквато е поп-а,
знае ли какво е цена на славата?..
знае, разбира се...!
цената е лицето на лицето, което е в момента, реалното, не и повече..
цената може да е цената на лицето на новоредено
а също и цената на лицето на майкъл на 50 години
това е смисълът на поп културата
и който не разбира смисъла на това, да не ми припарва постта или да смее да пише нелепи неща..


---

радвам се, че поговорихме.



Гласувай:
1



Предишен постинг

1. анонимен - MonteVerde
31.07.2009 14:43
Аз никога не съм се интересувал от такива работи. Дори когат бях ученик, преди много години. Спомням си, моите съученици знаеха имената ва всевъзможни групи, биографии, пишеха си имената им по дрехите, или по стените. До късно седяха за да пуснат някоя западна радиостанция, по която имаше такава музика. Куфееха. В мене това предизвикваше само едно-досада, учудване. Все пак не е предизвиквало презрение, или насмешка. Просто такива неща не ме вълнуваха. Не знам защо. Може би такава ми е натурата. Може би средата в която съм живял. Може би приятелите ми от детинство, с които съм контактувал. Между впрочем, тези приятели от детинство също не се интересуваха от такива неща. Ако слушаха някаква музика-това бе сръбски фолк. А аз даже и от такава музика не се интересувах. Но това съвсем не означава че не съм слушал музика. Просто за мене музиката е два вида-добра и лоша. Добра е тази, която ми харесва. Лоша-тази, която не ми харесва. Жанра, няма никакво значение. От всякакви жанрове. Колкото до Майкъл Джексън-да, наистина много помия се е хвърлила срещу него. подробности едва ли мога да кажа, тъй като както казах-не се интересувам от такива неща. Просто отвреме на време покрай ухото ми е минавала такава информация. Сега, когато умря-се заслушах. какви ли не суперлативи чух. Подозирам, че те са от същите хора, кото хвърляха помията срещу него/не намеквам нещо за тебе сехера, а за ония от медиите/. И как може такива хора човек да ги уважава. Те са отвратителни. А, сетих се нещо. В началото на 90-те, МДж имаше концерт в Истанбул. И даваха негови фенове, които се готвеха да отидат там. Говореха със жар, с плам, въобще, с фанатизъм. тогава искренно се учудих, че може да има подобни хора. Но да продължа-предполагам че, МДж сега ще идеализират образа му. И махалото ще се върне в обратна посока-ще го изкарат някакъв светец. И това ще бъдат същите хора, които са го плюли. Знам бизнес-но все пак не одобрявам такива.....Защо го пиша всичко това-ами не знам....Ти Сехера къде се загуби?
цитирай
2. mapplethorpecala - грешка прави всеки, който подцени ...
06.08.2009 18:47
грешка прави всеки,който подцени делото на джексън.
ако елвис е първия,който прокера идеи в поп културата,майкъл трябваше да прави всички след като там вече бяха бийтълс,ролингстонс.лед зеп,целият рок,пънк,ню уейв.

майкъл показа по лениистки ,че ЧОВЕКЪТ НЕ СТИГА..че само човешкото не е достатъчно.

не мога да се съглася,че това е една проста суета и обсесия.

споменете си,че майкъл беше пръв,който летеше на сцената..някаквоHuman -fly!
Michael Jackson the biggest LENINIST than LENON (john)
цитирай
3. sehera - именно, преобразеният човек, с...
12.08.2009 17:52
именно, преобразеният човек, свръх..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sehera
Категория: Други
Прочетен: 284559
Постинги: 128
Коментари: 594
Гласове: 2332
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930